شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه

سیستم مدیریت سفارشات:

سیستم مدیریت سفارشات آسه

از مدیریت موجودی و ردیابی تکمیل تا تجزیه و تحلیل و گزارش، مدیریت سفارش شامل چندین فرآیند پیچیده است که برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری باید به طور یکپارچه هماهنگ شوند.

سیستم مدیریت سفارشات آسه چیست؟

سیستم مدیریت‌سفارشات آسه این امکان را به شما می‌دهد تا موجودی‌فروش و اطلاعات مشتری خود را در یک مکان مدیریت کنید، بنابراین می توانید به راحتی به همه این داده‌ها از هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشید.

دسته‌بندی و نحوه ثبت سفارش درسیستم مدیریت سفارشات آسه:

ثبت سفارش به صورت دستی

ثبت سفارش از طریق ویزیتور

ثبت سفارش از طریق مشتری

نحوه بررسی و کنترل کالا در سیستم مدیریت سفارشات آسه:

کنترل موجودی کالا در صورت ثبت سفارش توسط مشتریان

بررسی تخفیفات و جوایزه با توجه به سفارش مشتریان

بررسی و کنترل اعتبارات مشتریان

سیستم مدیریت سفارشات آسه

امکان ایجاد فرایند در جهت تایید و ثبت سفارشات مشتریان:

درخواست ثبت‌شده در کارتابل مسئولان مربوطه برای تایید قرار می‌گیرد. در صورت تایید ادامه مراحل ثبت سفارشات طی خواهد شد.

امکان کنترل موجودی

امکان بررسی و کنترل سوابق مشتریان

بررسی اعتبارات مشتریان

فرایند به صورت مکانیزه قابل بررسی و کنترل است.

ویژگی‌های سیستم مدیریت سفارشات آسه برای ثبت سفارش توسط ویزیتور:

این نرم افزار به ویزیتورها این امکان را می‌دهد، که ثبت سفارشات را به صورت آنلاین انجام دهند.

این نرم افزار قابل نصب بر روی:

تلفن همراه

تبلت

سیستم مدیریت سفارشات آسه

قابلیت‌های سیستم مدیریت سفارشات در ثبت سفارش ویزیتور:

امکان ثبت سفارش به صورت هوشمند( ارائه بهترین لیست خرید با توجه به سوابق مشتری و با کمک از هوش مصنوعی)

امکان ثبت سفارش به صورت آفلاین

تمامی اطلاعات مشتریان در این نرم افزار قابل ثبت است.

ایجاد ثبت مشتریان جدید

امکان ویرایش اطلاعات مشتریان( نکته: ویرایش اطلاعات توسط ویزیتور بعد از تایید از سمت کارشناس مرتبط اعمال می شود)

ثبت اطلاعات مشتری به صورت عکس توسط ویزیتور امکان پذیر است.

امکان ثبت ویزیت موفق

امکان ثبت ویزیت ناموفق( دلایل ناموفق بودن ویزیت در سیستم باید ثبت شود.)

کنترل مسیر ویزیت توسط جی پی اس

تمام اطلاعات اعم از ( خریدهای قبلی مشتری، چک‌های در حال وصول ، اعتبارات و....) بر روی نرم افزار ثبت سفارش ویزیت موجود وقابل کنترل است.

محیط سفارش گیری به صورت کاتالوگ است.

محیط این نرم افزار یوزرفرندلی است.

امکان بررسی عملکرد مشتریان

مدیریت سفارش را می‌توان فرآیندی برای جمع‌آوری، پردازش و انجام سفارش‌ها توصیف کرد که در اداره یک تجارت اتفاق می‌افتد. مدیریت سفارش به صورت تخصصی کلید رضایت مشتری وسود شرکت است. برای ارائه خدمات به مشتریان به نحوی که آنها مایل به خرید هستند، باید یک تجربه یکپارچه و راحت برای مشتری ارائه دهید.

برای در خواست دمو و یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم مدیریت مشتری کافیست با کارشناسان آسه تماس حاصل فرمایید. اعلام سوال و درخواست
پخش مویرگی فروش مویرگی بالای صفحه