مسیربندی مشتریان برای ویزیتورها در شرکتهای پخش اهمیت بسیاری دارد و شرکتهایی موفقتر هستند که مسیربندی بهتری داشته باشند. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده که آسه چگونه با استفاده از هوش مصنوعی، مسیربندی ویزیت را انجام میدهد.
آسه برای تعیین مسیربندی بهینه ویزیتورها، از چندین روش هوش مصنوعی و الگوریتمهای فرا ابتکاری استفاده میکند. ابتدا از روشهای یادگیری نظارتشده برای استخراج الگوهای رفتار خرید هر مشتری استفاده میکنیم و این روشها را با الگوریتمهای فرا ابتکاری ترکیب میکنیم.
الگوریتم ویزیت موفق:
این روش بر اساس الگوهای رفتار خرید مشتریان، مسیر بهینه ویزیت برای بیشترین موفقیت در هر روز ایجاد میکند.
الگوی پوشش حداکثری:
هدف این روش ایجاد مسیر برای ویزیتور جهت پوشش حداکثری مشتریان بر اساس برنامه ویزیت هر مشتری است.
الگوی فروش هیجانی:
این الگو با تمرکز بر یک گروه کالایی خاص، مسیر ویزیت را برای دستیابی به حداکثر فروش تنظیم میکند.
الگوی ترکیبی:
در این روش، ترکیبی از الگوهای ویزیت موفق و پوشش حداکثری برای ایجاد بهترین مسیر ویزیت روزانه استفاده میشود.
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |